LMC Münsterland caravans: Munsterland Luxes met "sloopinterieur" met spoed weg!

Aangeboden: Munsterland Luxes met "sloopinterieur" met spoed weg! Prijs: € 150,00

Na vele telefoontjes al; Er zit geen kenteken bij!

Ik bied hierbij een Munsterland Luxes caravan aan.

Chassis / dissel in goede staat
Interieur is grotendeels verwijderd (camper van opgebouwd)
Eruit zijn:
- Keukentje
- Toilet
- rondzit

Er zit nog in:
- Rolgordijnen
- 2 persoonsbed in afsluitbaar compartiment (inclusief matrassen)
- Kastjes

tevens is er een vrij nette voortent bij, echter durf ik niet met zekerheid te stellen dat deze compleet is.

Er liggen nog diverse stukken hout in; ik lever hem zoals hij er nu bij staat (om teleurstelling te voorkomen)


Wat mij betreft een prachtige caravan voor festivals etc. (Vééél slaapruimte). Ik had hem ook gekocht voor de TT, maar dat gaat helaas door omstandigheden niet door.. daarom nu z.s.m. naar een nieuwe eigenaar.


Liefst bellen en snel afhandelen! Ook op zondag en pinksterdagen mag er gebeld / gehaald worden!
B.g.g. is een mailtje voldoende, dan laat ik zsm van me horen

Caravan staat in assen.

Prijs: 150 of t.e.a.b. (komen we zeker uit)

Vr. gr.

J. Meijering
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op LMC Münsterland caravans